تاثیر پایگاه، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی

فریبرز صمیمی؛ محمد ابراهیم موحدی

دوره 9، شماره 34 ، مهر 1399، ، صفحه 143-173

https://doi.org/10.22054/qpss.2019.39686.2246

چکیده
    این پژوهش با هدف بررسی تاثیر پایگاه اقتصادی – اجتماعی، دینداری و رسانه بر گرایش افراد به ایدئولوژی اصولگرایی صورت گرفت. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر روش توصیفی و تحلیلی بوده و گردآوری اطلاعات از طریق پیمایش انجام گرفته است؛ شیوه نمونه‌گیری؛ طبقه‌ای، خوشه‌ای، چند مرحله‌ای و حجم نمونه (n) 368 نفر برآورد شد. تکنیک جمع‌آوری ...  بیشتر